Breaking News

Bluzy z nadrukiem – kiedy powinieneś sprawić je swoim pracownikom?

Ubrania firmowe takie jak T-shirty z logo czy koszulki polo przyozdobione logotypem marki widujemy na każdym kroku. Bluzy z logo to także popularne wybory, szczególnie w branży kurierskiej czy handlu. Kiedy warto zainwestować w komplet bluz z naniesionym logiem dla ekipy pracowniczej? Przeczytaj nasz artykuł – może właśnie dla Ciebie przyszedł ten moment!

Bluzy z nadrukiem na początku działalności

Inwestycja w ubrania firmowe takie jak koszulki polo czy bluzy z nadrukiem nie powinna czekać! Na starcie działalności – po otworzeniu pierwszego sklepu, lokalu z jedzeniem czy innego typu punktu usługowego – wszyscy pracownicy powinni otrzymać bluzy z logo firmy. Początek działania to ,,być albo nie być” każdego aspirującego przedsiębiorcy. Nie od dzisiaj wiadomo, że liczy się pierwsze wrażenie!

Od pierwszych dni działalności nasz lokal odwiedzają klienci – to, jakie wrażenia wyniosą, jest kluczowe, gdy chodzi o ich powrót. Każda osoba wchodząca do nowego sklepu czy lokalu z usługami z ciekawości powinna zostać przekonana, że w tym miejscu pracują profesjonaliści, których warto odwiedzić ponownie. Bluzy z nadrukami pozwalają stworzyć właśnie profesjonalny wizerunek każdego pracownika. O roli dress code’u w kreowaniu pozytywnych doświadczeń klienta wiedzą wszystkie marki, które odniosły sukces na rynku. 

Na początku działalności szczególnie istotne jest stworzenie bazy stałych klientów. Bez niej ciężko będzie utrzymać się w biznesowym świecie pełnym konkurencji. Zadbać o to możemy właśnie inwestując w jakość obsługi, w tym wrażenie odnoszone przez klientów stykających się z pracownikami. Bluzy z nadrukami estetycznie wykonane, czyste i schludne to przyjemniejszy odbiór pracowników naszego przedsiębiorstwa. To znacząco zwiększa szanse na powrót klienta oraz polecenie jego znajomym! Zamów więc bluzy dla swoich pracowników na https://sklep-logos.pl/bluzy-reklamowe.

Pamiętaj też, że firmowe logo na bluzach sprawi, że Twoja działalność mocniej zapadnie w pamięć klientów. Jeśli nawet przy pierwszej wizycie będą często stykać się z nazwą Twojej firmy – w czym pomogą nadruki – rosną szanse, że następnym razem sobie o niej przypomni.

kaptur zdobi bluzy z nadrukiem
Pracownikom z pewnością przypadną do gustu bluzy z kapturem.

Bluzy z nadrukiem – gdy inne formy marketingu zawodzą

Działasz na rynku już od jakiegoś czasu, a przychody utrzymują się na mało zadowalającym poziomie? Jeśli kolejne ulotki, plakaty, promocje i proszenie znajomych o polecenia na nic się zdają, czas postawić na bluzy z nadrukiem. 

Zwiększenie popularności lokalu, szczególnie w dużych miastach pełnych konkurencji cieszącej się tłumami klientów od wielu lat nie jest proste. Dla wybicia się i (dosłownie) bycia zauważonym warto zdecydować się na umieszczanie swojego loga gdzie to tylko możliwe. Bluzy z nadrukiem to doskonałe pole pod reklamę! 

Duże logo zdobiące plecy bluzy z nadrukiem z pewnością zostanie zauważone, jeżeli takie ubranie założymy na przykład na wielkie zakupy w supermarkecie. Już idąc na miejsce każda osoba na chodniku znajdująca się za nami, chcąc czy nie chcąc, zobaczy logotyp i zakoduje go w swojej podświadomości. Podobną funkcję mogą pełnić koszulki reklamowe.

Warto zachęcać swoich pracowników, aby bluzy z nadrukiem nosili także po godzinach. Przydadzą im się szczególnie wtedy, gdy na dworze zrobi się chłodniej! Estetyczne wykonanie i wysokiej jakości materiały sprawią, że będą wyglądali w ubraniach firmowych po prostu dobrze. Wiedząc o tym, wygodną bluzę założą przed wyjściem wręcz odruchowo, bez myślenia o pracodawcy. Warto więc zainwestować w bluzy nieco więcej i sprawić pracownikom odzież o wysokim standardzie. To naprawdę się opłaci!

Ile kosztuje wyprodukowanie bluzy z nadrukiem?

Wyprodukowanie bluzy z nadrukiem kosztuje zwykle co najmniej około 160-180 złotych. Wszystko zależy jednak od tego, na jaką bluzę się zdecydujesz i jak duży będzie wybrany przez Ciebie nadruk. Dodatkowo koszt jest uzależniony od metody znakowania.

Około 160 złotych trzeba będzie zapłacić za znakowanie tanich, prostych bluz, na których nie pojawi się zbyt duży firmowy logotyp, a tylko niewielki emblemat. Jeśli jednak zależy Ci na bluzie wysokiej jakości, sama niezadrukowana jeszcze odzież może kosztować powyżej 200 zł.

W przypadku większości popularnych metod znakowania wielkość nadruku właściwie bezpośrednio przekłada się na koszt. To wiąże się z większą ilością wykorzystanych barwników, ewentualnie nici, jeśli zdecydujesz się na haft komputerowy. Ten ostatni jest zresztą jedną z droższych, ale bardzo wytrzymałych i eleganckich metod znakowania odzieży. Na bluzach haftowane logo będzie wyglądać efektownie i prestiżowo. Tańsze będzie znakowanie sitodrukiem lub termotransferem. W przypadku sitodruku dodatkowych dopłat mogą jednak wymagać nadruki z użyciem więcej niż sześciu kolorów.

Koszt wyprodukowania bluzy z nadrukiem z sitodruku lub haftem komputerowym można jednak obniżyć. Stanie się tak przy większych zamówieniach. Im więcej sztuk kupisz, tym koszt znakowania jednej będzie niższy. Jest to związane z możliwością wykorzystania tej samej matrycy do kolejnych ubrań. Jeśli interesują Cię pojedyncze sztuki z osobnymi, różnorodnymi nadrukami, pomoże Ci druk cyfrowy DTG, który jest opłacalny nawet od jednej bluzy.

Gdzie najlepiej zamówić bluzę z własnym nadrukiem?

Bluzę z własnym nadrukiem najlepiej zamówić przez internet w profesjonalnej drukarni. W ten sposób zazwyczaj można uzyskać niższą cenę niż w stacjonarnych punktach. Do tego internetowe firmy często udostępniają kreatory, które pozwalają na wizualizację efektu końcowego jeszcze przed złożeniem zamówienia. A projekt firmowego logo czy nadruku i tak trzeba będzie przesłać do drukarni w formie elektronicznej.

Bluzy z nadrukiem – gdy potrzebują ich pracownicy

Dobry pracodawca dba o swoich podwładnych! Jeżeli nasi pracownicy wspominają, że podczas wykonywania obowiązków czasami im zimno, najwyższy czas zainwestować w bluzy z nadrukiem. 

Trzeba pamiętać, że nie wszyscy mają taką samą tolerancję na niższe temperatury, a każdy przez ,,niższą temperaturę’ może rozumieć co innego! Rosły, zdrowy mężczyzna z kilkoma dodatkowymi kilogramami nie będzie odczuwał przy 20 stopniach Celsjusza dyskomfortu, ale już drobna dziewczyna z problemami z krążeniem będzie trzęsła się z zimna. Kolejna sprawa to klimatyzator przy punkcie obsługi klienta, rozsuwane drzwi przez które wpada zimny wiatr czy konieczność rozłożenia w chłodniach dostawy mrożonek. Odpowiedzialny pracodawca nie może pozwolić sobie na negowanie potrzeb pracowników. Zimno im? Czas ruszyć po bluzy z nadrukiem! To z pewnością Ci się opłaci.

Dodaj komentarz