
Ubrania firmowe takie jak T-shirty z logo czy koszulki polo przyozdobione logotypem marki widujemy na każdym kroku. Bluzy z logo to także popularne wybory, szczególnie w branży kurierskiej czy handlu. Kiedy warto zainwestować w komplet bluz z naniesionym logiem dla ekipy pracowniczej? Przeczytaj nasz artykuł – może właśnie dla Ciebie przyszedł ten moment!
Bluzy z nadrukiem na początku działalności
Inwestycja w ubrania firmowe takie jak koszulki polo czy bluzy z nadrukiem nie powinna czekać! Na starcie działalności – po otworzeniu pierwszego sklepu, lokalu z jedzeniem czy innego typu punktu usługowego – wszyscy pracownicy powinni otrzymać bluzy z logo. Początek działania to ,,być albo nie być” każdego aspirującego przedsiębiorcy. Nie od dzisiaj wiadomo, że liczy się pierwsze wrażenie!
Od pierwszych dni działalności nasz lokal odwiedzają klienci – to jakie wrażenia wyniosą jest kluczowe gdy chodzi o ich powrót. Każda osoba wchodząca do nowego sklepu czy lokalu z usługami z ciekawości, powinna zostać przekonana, że w tym miejscu pracują profesjonaliści, których warto odwiedzić ponownie. Bluzy z nadrukami pozwalają stworzyć właśnie profesjonalny wizerunek każdego pracownika. O roli dress code’u w kreowaniu pozytywnych doświadczeń klienta wiedzą wszystkie marki, które odniosły sukces na rynku.
Na początku działalności szczególnie istotne jest stworzenie bazy stałych klientów. Bez niej ciężko będzie utrzymać się w biznesowym świecie pełnym konkurencji. Zadbać o to możemy właśnie inwestując w jakość obsługi, w tym wrażenie odnoszone przez klientów stykających się z pracownikami. Bluzy z nadrukami estetycznie wykonane, czyste i schludne to przyjemniejszy odbiór pracowników naszego przedsiębiorstwa. To znacząco zwiększa szanse na powrót klienta oraz polecenie jego znajomym! Zamów więc bluzy dla swoich pracowników na https://sklep-logos.pl/bluzy-reklamowe.

Bluzy z nadrukiem – gdy inne formy marketingu zawodzą
Działasz na rynku już od jakiegoś czasu, a przychody utrzymują się na mało zadowalającym poziomie? Jeśli kolejne ulotki, plakaty, promocje i proszenie znajomych o polecenia na nic sie zdają, czas postawić na bluzy z nadrukiem.
Zwiększenie popularności lokalu, szczególnie w dużych miastach pełnych konkurencji cieszącej się tłumami klientów od wielu lat nie jest proste. Dla wybicia się i (dosłownie) bycia zauważonym warto zdecydować się na umieszczanie swojego loga gdzie to tylko możliwe. Bluzy z nadrukiem to doskonałe pole pod reklamę!
Duże logo zdobiące plecy bluzy z nadrukiem z pewnością zostanie zauważone jeżeli takie ubranie założymy na przykład na wielkie zakupy w supermarkecie. Już idąc na miejsce każda osoba na chodniku znajdująca się za nami chcąc czy nie chcąc zobaczy logotyp i zakoduje go w swojej podświadomości. Podobną funkcję mogą pełnić koszulki reklamowe.
Warto zachęcać swoich pracowników, aby bluzy z nadrukiem nosili także po godzinach. Przydadzą im się szczególnie wtedy, gdy na dworze zrobi się chłodniej! Estetyczne wykonanie i wysokiej jakości materiały sprawią, że będą wyglądali w ubraniach firmowych po prostu dobrze. Wiedząc o tym wygodną bluzę złożą przed wyjściem wręcz odruchowo, bez myślenia o pracodawcy.
Bluzy z nadrukiem – gdy potrzebują ich pracownicy
Dobry pracodawca dba o swoich podwładnych! Jeżeli nasi pracownicy wspominają, że podczas wykonywania obowiązków czasami im zimno, najwyższy czas zainwestować w bluzy z nadrukiem.
Trzeba pamiętać, że nie wszyscy mają taką samą tolerancję na niższe temperatury, a każdy przez ,,niższą temperaturę’ może rozumieć co innego! Rosły, zdrowy mężczyzna z kilkoma dodatkowymi kilogramami nie będzie odczuwał przy 20 stopniach Celsjusza dyskomfortu, ale już drobna dziewczyna z problemami z krążeniem będzie trzęsła się z zimna. Kolejna sprawa to klimatyzator przy punkcie obsługi klienta, rozsuwane drzwi przez które wpada zimny wiatr czy konieczność rozłożenia w chłodniach dostawy mrożonek. Odpowiedzialny pracodawca nie może pozwolić sobie na negowanie potrzeb pracowników. Zimno im? Czas ruszyć po bluzy z nadrukiem!